vrijdag 16 februari 2018

CANDY! Hoera mijn blog bestaat 2 jaar! Let Op: dit bericht blijft bovenaan staan tot 16 februari



Op 16 februari is het 2 jaar geleden dat ik mijn eerste blogbericht plaatste!
Wat heeft mijn blog me al veel plezier opgeleverd, het is een mooie aanvulling op mijn creatieve hobby's..
Ook het meedoen met challenges vind ik een leuke uitdaging bij het maken van kaarten. Zo heb ik de afgelopen jaren heel wat out-of-the-box opdrachten gedaan, waardoor ik veel nieuwe inspiratie opdeed! En een aantal mooie prijzen gewonnen!
Maar jullie als trouwe volgers maakten mijn blog een echt succes!
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn creaties!

Om dit met jullie te vieren, geef ik een echte 'leuksvangerdine' verassingscandy weg!

Wat moet je doen?

  • Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet bent)
  • Laat een reactie achter onder dit bericht, zodat ik weet dat je meedoet!
  • Extraatje: (niet verplicht, wordt wel gewaardeerd) Vermeldt op je eigen blog dat je meedoet met mijn candy door middel van een link en deze afbeelding:



Meedoen kan tot 15 februari 2018 18:00 uur.
Op 16 februari maak ik de winnaar bekend!

11 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ga zo door :). Ik doe graag mee met je candy. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alvast gefeliciteerd alweer 2 jaar de tijd vliegt, geniet nog steeds van je kaartjes ga zo door
    doe graag mee met je candy
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd alvast. ik volg nog niet zo heel lang maar ik zie wel hele leuke inspirerende dingen voorbij komen. ik waag graag een gokje mee. hoe leuk in het om iemand blij te kunnen maken met een verrassing.

    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je BLOG verjaardag!!
    We doen graag mee met de candy.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jouw blog ook bijna 2 jaar bestaat. Die van mij ook. Wat gaat het hard he? Ik ben je volger geworden. Leuke kaarten maak je! En ik doe graag mee met je candy
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al weer 2 jaar!! Wat goed en super dat je er nog steeds plezier in hebt om te bloggen. Zelf vind ik het ook nog steeds erg leuk... helaas schiet het er wel regelmatig bij in om blog te bezoeken en berichtjes achter te laten. Maar ik vind je kaarten altijd erg leuk, vrolijk en mooi gemaakt.
    Lief dat je een candy gaat verloten! Ik doe niet mee met je candy... volgens mij is hij onwijs leuk, als ik zo naar de sneak peak hieronder kijk. Maar ik krijg van Marianne Design al zo veel dat ik het graag een ander gun.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow! Twee jaar een blog, mooi zeg! Gefeliciteerd :) Ik doe graag mee met je candy, spannend om een kansje te wagen...

    Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerdine, poosje geleden werd ik al volger, maar ik zie je nooit in mijn leeslijst verschijnen. Ik ga nu op een andere manier proberen je toe te voegen en dan kom ik zeer vaker op bezoek! Heel leuk dat je een candy weggeeft! Verjaardagen moet je vieren! Ook al zijn het blogverjaardagen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Gerdine. Congratulations on 2 years of blogging. I am your new follower and shared your pick on my sidebar.
    Thanks for the chance to win.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! De tijd vliegt als je in blogland zit 😉 Ik werd een tijdje geleden al volger maar heb op de één of andere manier dit berichtje gemist, vandaar dat ik nu mijn kans waag met je superleuke candy. Op naar nog honderden leuke kaartjes met bijbehorende blogposts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik ben pas volger bij je geworden omdat ik je kaarten zo leuk vind.
    Ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen