maandag 21 maart 2016

Knutsels en Kadootjes Challenge 33


Voor kleine Jens maakte ik dit fotolijstje. Dit weekend konden we eindelijk nog een keertje naar hem toe en kan ik jullie eindelijk laten zien wat ik met het fotolijstje van de Ikea en de muisjes van plan was om te maken..



Ik deed het idee op bij Sanne. Zij maakte lang geleden een fotolijstje gevuld met muisjes.
Toen ik in de Ikea liep en deze fotolijstjes zag die je moet vullen, dacht ik daar weer aan.
Kijk eens op haar blog, ze maakt fantastisch leuke dingen!

Met deze creatie doe ik mee met challenge 33 bij Knutsels en Kadootjes.

Ik gebruikte naast het fotolijstje van Ikea en de blauwe muisjes van de Ruyter de volgende producten van Marianne Design:

  • Papier 'Eline's Babies Blue'
  • Eline's diertjes 'Hertjes'
  • Cijfers en letterslinger

Lieve groetjes,
Gerdine


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief lijstje heb je gemaakt voor Jens, mooi persoonlijk, dit zal zeker een heel mooi plaatsje krijgen op zijn kamertje....Ik herkende inderdaad meteen de lijstjes van Sanne...Leuk dat je mee doet met de challenge bij K&K .Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een schitterend lijstje heb je gemaakt.
    Super gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen